Ognista Noc Saunowa w Aquaparku

Last updated on 12 years ago
Gregorivs
Bêd±c w pt w Aqua dosta³em ulotkê zapraszaj±c± na Ognist± Noc Saunow± - link do informacji na www:
http://www.aquapark.wroc.pl/aktualnosci/ognista-noc-saunowa_139

Co prawda saunê mamy ostatnio codziennie za darmo, za oknem i w mieszkaniach :) ale mo¿e kto¶ si skusi.

Pozdrawiam,
Gr.

PS. Co¶ siê sta³o z czcionkami na Forum? Zamiast polskich znaków mam podwójne spacje...
Elavi
Mo¿e i mamy codziennie saunê, ale nie mamy zimnych wód w jacuzzi :D
studentFotofraf
Witam, jestem osba nowa w temcie, raz bylem w saunarium i troszke mnie zdziwilo ze proedukacyjne jest oraz wrec sie nakazuje tam byc nagim ale spodobalo mi sie, powiedzcie mi duzo jest ludzi z wroclawia praktykujacych takie spotkania?
frania
Te¿ siê nad ta noc± zastanawiamy, tylko obawiam siê, ze bêdzie pe³no ludzi
i siê rozczarujê (strojnisie, krzykacze - szczególnie po alkoholu - bêd± darmowe drinki...)
http://www.youtube.com/watch?v=WpiFF6K1iZQ
studentFotofraf
Ja ze swoja, luba bedziemy na tym i bedzie to nasz pierwszy wspolny wypad tego typu, zobaczymy czy bedziemy milo to wspominac
Elavi
Ju¿ raz by³a organizowana taka noc saunowa w WPW i podobno poprzednia by³a bardzo fajna i klimatyczna. Mnie wtedy nie by³o, ale z pewno¶ci± pojawiê siê na tej.
@studentFotofraf, te¿ jestem tego zdania, ¿e majtki i rêczniki uwieraj± ;)
studentFotofraf
Troszke mnie zastanawia jak to bedzie wygladac prawde mowiac i ile ludzi przyjdzie?
frania
Wczoraj pyta³am - wej¶ciówkê mo¿na kupiæ ju¿ teraz (w Wellness albo w informacji),
coby siê potem nie obudziæ z rêk± w nocniku.
Wpuszczaj± od 22:30, pani mówi³a, ¿eby siê nie obawiaæ wielkiej kolejki, bo oni ju¿ to jako¶ rozwi±¿± i nie bêdzie siê d³u¿ej czekaæ ni¿ 5 minut :)
(o to g³ównie pyta³am).
http://www.youtube.com/watch?v=WpiFF6K1iZQ
ckwrc